working hard all day long

oj oj vad det jobbas och slits och stås i. men det är ju sååå roligt! det är så här det ska vara. upp tidigt (i af i mina mått mätt) och sen iväg och jobba så svetten lackar. 

hade en riktigt trevlig helg. fredagsmys i mitt andra hem med let's dance och hjälp. och i lördags förärade min syster och hennes familj mig med ett besök. systersvärmor var uppe på norrlandsbesök så hon följde också med. på kvällen spelade vi buzz och hängde lite på invit. lite folk men trevligt ändå. 
igår blev det massa fixande inför dennis kalas. taco-kalas. väldigt trevligt och gott!

och just det.. nu är klänningen beställd. hoho. det kommer bli så bra. lite nervös över min roll som brudtärna, men det ska nog gå bra. hihi. 

nu har jag kollat på kanske ett av de bästa Lwordavsnitten, ever, så nu ska jag sova gott och drömma om jodi.

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0