challenge

utmaning!
6 ovanor/dåliga sidor jag har:

1. jag är dålig på att ta tag i saker när jag borde.
2. jag äter oftast en massa onyttigt.
3. jag har dålig koll på räkningar och papper.
4. jag kan vara lite dålig på att ta kritik ibland, om den inte är konkret.
6. jag är dålig på att höra av mig till vänner som inte bor här.

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva sex st underliga/egendomliga saker om dig själv. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.

Utmana själv sex nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din dagbok/blogg så att folk kan kolla vem som är utmanad.


utmanar: ardnaxela, annaelite, lacelola, leaving, littlesusie, tessa, (fast du har ju redan gjort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0