norrköping t o r

norrköping var superroligt! och barnkläderna gick åt som smör i solsken.

torsdagen spenderades i bilen. vi tog oss ändå ner till nkpg på 13 timmar.

sov gott och hotellfrukosten gick inte av för hackor! ville sitta där i flera timmar ju, men vi skulle ju jobba.

iväg till 'borgen' och ställa upp grejorna. det var ju då inte det lättaste att hitta dit så efter en och en halv timmes felkörning, tre vägbeskrivningar och en karta så hittade vi till slut rätt.

kvällen gick fort och klockan blev elva. vi sålde väldigt bra.

lördagen då, frukost, iväg till 'borgen' och jobbade från tolv till elva. sålde väldigt mycket.

fick mig en 'nimmi' också :)



söndag och sista dagen. sålde bra även denna dagen och redan vid fem-tiden (det stängde sex) började folk packa ihop sina grejor, så även vi. brassade iväg mot sthlm och arlanda. släppte av lisa och sen iväg till kungsholmen där jag och tomas sov över.

även måndagen spenderades i bilen. från sju till halv sex. så det blev en väldigt lugn och tidig valborgsmässoafton. skönt!

kallt så fruktansvärt i sjöbacken men vi hann få i oss lite grillat i af.

slänger in en lista, snodd från a.

plånbok: plåtsak med döskalletryck.
tandborste: en gul sak
smycken: just nu: döskallehalsband med blomma (pilgrim), pluggar i öronen (stjärna och svala)
strumpor: jo, rutiga.
örngottet: två med olika motiv.
filt/täcket: två med olika motiv.
solglasögon: har tre, men favoriterna från pojkavdelningen på h&m.
underkläder: ja?
skor: vans
nagellack: nope.
handväska: ibland så.
nyckelring: grön/gul/svartrandigt.

dator: macbeth.
favoritbyxor: mörkblåa från jc.
favorittröja: många.
tvål: eldorado peach.
parfym: kenzo le' paur
cd i stereon just nu: ingen tror jag. lyssnar alltid på datorn.
mobiltelefon: sony ericsson w850i

sojamjölk: nej.
växt: elvis och två garderobsblommor.
grönsak: gurka.
frukt: äpplen och melon.
bönor: borlotti.
kryddor: chili.

mest hatade stil: vad för stil?
mest hatade ord: haha, måste nog härma a : vårtgård!
mest hatade plats: boden.
mest hatade känsla: ensamhet.
mest hatade säsong: alla säsonger när det är uppehåll. haha.
vilken stil är du: väldigt ombytlig.
vilken stil önskar du att du var? jag är nog som jag vill.
tror du att din stil kommer att ändras? nej aldrig, förhoppningsvis.

har du varit, eller är du besatt av någon? besatt och besatt, men carola låg bra till när jag var liten haha.
besatt av en karaktär? njä.
har du nån noja? jodå.
vilken religion tillhör du? kristendomen.
tror du på gud? ja.
tror du på satan? va?
tror du på magi? njä.
tror du på spöken? nej.
tror du på liv på andra planeter?nä.
hur ser du på livet? en underbar resa som kommer sluta på ett underbart sätt.

har du körkort? nej.
har du bil? nej.
vad för bil? men hallå, nej?

dejtar du nån? nej.
är du förälskad i nån? nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte kärlek men dock känslor.
tror du på Sann Kärlek? ja!
har du funnit sann kärlek? just då hade jag det.

gift? nej.
vart skulle du åka på bröllopsresa? thailand kanske, eller indien.
själssyskon: jodå.
person du gillar: men åh, så många ju.
om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? charma mig kanske.

har du några barn? nej.
hur många barn vill du ha? tre.
vid vilken ålder vill du ha barn? gärna för länge sedan.
vad skulle du döpa din dotter till? jag vet. men inte du.
vad skulle du döpa din son till? som sagt...

vilken lyrik skulle du tillägna;
din kärlek/förälskelse: någon fin låt som jag tycker passar.
dina vänner: någon fin låt jag tycker passar.
dina fiender: någon hemsk låt jag tycker passar.
ditt liv? just nu: amy winehouse, sahara hotnights och feist.

favoritnummer: 11.
någonsin provat knark? definiera?
rökt? ja.
dricker du? ja.
är du oskuld? nej.
favoritcitat: det är nåt fel som är trasigt, om en stund så dröjer det inte så länge.
bästa rådet som du fått: lyssna på magkänslan.
bästa rådet du gett: hm.. tänk med hjärtat inte bara hjärnan.
favoritord: så många.
var vill du bo? i svartöstan.
leda eller följa? både och.
seriös eller oseriös: mest seriös, kanske tråkigt nog.

favoritspel: sällskapsspel och tvspel i största allmänhet.
hobbies: då var det ju det där med hobbies...
saker du stör dig på: veliga mäniskor.
senaste stället du gick till: till mamman och pappan från syster.
sista du åt: varma jordgubbar och bananer med vit choklad.
senaste du drack: kaffe.

nuvarande sinnesstämning: förvirrad.
vanligaste sinnesstämning: trött och lycklig.
ovanligaste sinnesstämning: kär.
mest hatade musikgenre: death metal och viss opera.
vänster eller högerhänt? höger.
person du är mest lik: utseende eller personlighet?
hårfärg: svart och grå.
hårlängd: långt bak och fram och rakat på sidorna.
hudfärg: brun?
ögonfärg: bruna.
längd: 1, 60 ca.
vikt: ingen aning. har slutat väga mig för länge sen.
kropp: otränad.

kyssas eller kramas: gärna både och. nu?
kan du snudda din näsa med tungan: japp!
brunetter eller blondiner: brukar väl oftast falla för readheads.
har du varit på striptease: nope.
har du köpt sex: eh, nej?
sex vid första dejten: beror på vem och var och hur.
är du romantisk: enligt mig ja, men jag vet ju inte hur andra ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0