sing halleluleh vol.2

idag kom tuffa mi till stan. ja, den här stan. tro't eller ej. det finns faktiskt stockholmare som åker uppåt. men de är få. och jag har turen att äga en av dem. den bästa. fina fina linda.

jag fick massa presenter också, trots att jag knappast var värd det eller hade några att ge tillbaka.
två supersnygga väskor och en portmonnä, som hon sytt s j ä l v! (bilder kommer sen) och så fick jag 'sing halleluleh vol.2. (another album from the sing halleluleh series) och den var sjukt bra.

och som om detta inte vore nog (för det vore det ju) så har sötloppan även bränt två skivor till KQ! (KQ vol.1 och KQ vol.2) snodde med mig dem hem för att lägga in dem på datorn. hihi.

linda sover så sött i sin lånade tältsäng nu. jag borde göra detsamma. i min säng. 

och tack a, för smset. det värmde. och jag kan bara säga- dito. 







Kommentarer
Postat av: Teresa

KQ...Jag trodde du skrev kuk.. haha jag är trög.

2007-05-17 @ 14:02:31
URL: http://queenofsurface.blogspot.com
Postat av: chukka

tessa, du kanske inte skulle ha lånat ut dina glasögon :P

2007-05-17 @ 17:24:57
Postat av: saran

tack för en trevlig dag själv! luleå är bra skit.

2007-05-19 @ 22:53:01
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0