tonight i have to leave it!

har haft en väldigt bra helg.

igår var vi på dansuppvisning x2. hon är sjukt duktig lova!

kvällen spenderades i mitt andra hem där det först serverades god mat och senare även jordgubbar och massa snask. då min mage inte riktigt ville igår fick jag ligga i soffan och titta på. men det gjorde ju inget. jag hade så trevligt ändå :)  måste ju även tillägga att rätt låt vann!

idag hänger jag hos mamman och pappan.

skönt med internet haha. eftersom min fina hyresvärd lyckats knipsa av någon sladd så har jag varken telefon eller internet nu. men han har tydligen lovat att fixa det till imorgon. jag hoppas då det.

lite egobilder sådär...

        


 
(nimmi när hon inte är en köttbulle)

Kommentarer
Postat av: Emily

Men hej var lite snyggare, då.

2007-05-14 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0