weekend

oj oj oj, vilken helg!

mässa på fredag. mest bara pensionärer. men helt ok ändå.
toppenmiddag och filmmys. tidig kväll...

lördag också mässa. mycket folk och vi fick lite sålt i af. kul!
sen make out på kvällen. var inte alls sugen där på dagen men kände ändå att jag ville dit. jubileum och allt :)
bästa make out e v e r! sjukt mycket folk och underbar stämning!
kunde inte bli en bättre kväll. fick ju även med mig mina bästa tjejer! ni är verkligen grymmast!

söndag. chukka sliten som aldrig förr. kanske inte var så jätteklokt att ramla in genom dörren där hemma vid femtiden, men vad då, man lever bara en gång :)
mässan var seg men vi hade ju ändå roligt, som alltid. mina grymma tjejer var ju där också. (ja, t fattades)

somnade tidigt och vaknade ändå rätt utvilad. jobbade med mina favoritmuppar idag..

så även imorgon.

hänger hos mamman och pappan. skönt!

   

vår snygga monter!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Alltså fasen vad fin montern var! ÅH att jag missade det:(

2007-05-08 @ 21:32:22
URL: http://queenofsurface.blogspot.com
Postat av: chukka

ja, du missade värsta fina montern :P

2007-05-11 @ 17:47:12
URL: http://chukka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0