ännu en dag till ända

så var denna måndagen snart slut. äntligen. men jag kan inte sova för det. legat och snurrat nu i en och en halv timme. råkade visst åka på en tokförkylning nu. typiskt. jag som hade fått jobb måndag-torsdag. det suger.

helgen var i af helt fantastisk!
min bästa moa kom upp från umeå och det var verkligen fint att se henne igen. vi ses alldeles för sällan. men när vi väl ses så är det som om vi aldrig varit ifrån varandra. det är fint med sådana människor. inte nu för att det inte är fint med andra människor, men ja. nog om det.

torsdagen spenderades i min soffa med 'the prestige'. den var minst lika bra andra gången. kanske inte lika spännande, men jag hittade lite nya saker som man inte visste första gången. den är ett se-måste.

fredagen spenderades på killerqueen där vi skyltade om. moa kom förbi också en sväng och det var ju tur, för hon kunde ju det där med lampor! grymt coolt blev det! (måste bara bli frisk nu så jag får se hur det ser ut när det är mörkt också.) på kvällen kollade vi på idol och det blev en tidig kväll för chukka var såå trött. 

hade ju tänkt mig en rejäl sovmorgon på lördag, men icke sa nicke. var uppe långt innan klockan ringde och kollade lite film innan vi drog iväg in till stan där vi mötte k och gjorde lite ärenden.
på kvällen ramlade det in lite folk här. en hel del faktiskt och det var riktigt trevligt!

åkte iväg på kafelino och det var ju också trevligt, fast väldigt lite folk måste jag säga. tyvärr.

söndagen var en tung dag. kände att det var något i kroppen. och så klart så hade jag rätt. mitt immunförsvar är verkligen i botten. 

så nu sitter jag här. sömnlös och funderar starkt på att slänga mig i soffan och kolla på film eller nåt. snurra i sängen gör ju ingen nytta.

god natt!



Kommentarer
Postat av: Kristina

grattis på namnsdagen! :)

2007-10-27 @ 00:22:05
URL: http://nyttkramkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0