röda byxor och en plånbok

tänk så glad man kan bli av att få ett paket innehållandes ett par byxor (som är mina) och ett litet kort. 
men den största glädjen är nog att få skicka ett eget paket och göra någon annan glad. 

nu var det ju en stund sen jag uppdaterade. jag är verkligen dålig på det här med att blogga.

så, vad har hänt sen sist?

i fredags hade vi ju då möhippa för jannice. så otroligt roligt. 
det började med en psykkund som fick henne att till slut brista ut i gråt, av lättnad för att allt var på skoj.
sedan ett uppträdande i världsklass, på smedjan.
iväg till max där hon fick praktisera och hon fick mvg av alla som åt hennes mat. (förmodligen av de som jobbade där också)
efter fick hon åka harley ut till leo's lekland. shit, vad roligt vi hade.
på kvällen bar det av mot lisas pappas ö där vi åt god mat, kollade på idol, käkade massa snask och avnjöt 'dagboken- jag sökte dig och fann mitt hjärta'. en grym dag/kväll helt enkelt!

på lördagen åkte vi tidigt från ön och jag åkte ut till gammelstad där det var loppis! 
jag fyndade en jättefin lampa och en kastrull.

på kvällen blev jag så trött att jag bestämde mig för att INTE gå ut och parta med tjejerna utan stannade hemma och det blev många timmar i telefon med L. trevligt!

söndagen blev även den en segdag och jag njöt av mitt eget sällskap (ibland behövs det också)

måndag och tisdag har jag hängt på killerqueen. det är så roligt där. hela tiden! love it!

nu måste jag få i mig någon slags middag. 



Kommentarer
Postat av: Kristina

updaaaate! ;)

2007-10-15 @ 00:17:16
URL: http://nyttkramkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0