daugava

idag har jag gjort något som är så äckligt att jag inte ens skulle önska att min värsta ovän fick uppleva det.
jag har gjort en gastroskopi och jag grät mig igenom hela proceduren. det sprutade tårar. jag trodde ärligt talat att jag skulle dö! hon frågade mig om jag ville ha lugnande, men det fick räcka med bedövning i halsen. hade ingen lust att ligga kvar där i några timmar..
jag hoppas att jag aldrig aldrig aldrig mer ska behöva uppleva detta!

efter det så åkte jag in till stan och träffade k som jag inte sett på många år. det var grymt trevligt och sällan har jag skrattat så mycket med någon jag knappt känner. en grym dag helt enkelt!

och när jag sedan kom hem och öppnade brevlådan, så låg den där! daugava. som jag har längtat. äntligen.

så det blev en bra dag till slut, ändå.

tack k och tack lasse :)

och nu har jag nästan bestämt mig... jag ska nog byta blogadress!

17:59

tänk vilken dag det blev ändå! nu har jag pratat många timmar med L också. härligt härligt!



Kommentarer
Postat av: sussi

men du ahh fy, har sett bilder på gastro när jag läst medicin...ser inte skoj ut! Gumsan :( många kramar till dig! Ska vi inte ses snart då?

2007-09-25 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0