ett hål i din röst

så har helgen avverkats. det var en mycket trevlig helg. jag har jobbat för det mesta men även hunnit med en liten partysväng. en lugn sådan. det var riktigt trevligt att träffa alla. känns som att jag bara har jobbat i sommar och knappt träffat någon. men nu är det höst (halleluja) och äntligen blir det lite kallare och folk kommer tillbaka till vardagen.

vet ju inte vad min vardag kommer att bestå av från och med fredagmorgon, men det ska väl lösa sig på något sätt.

det snurrar i mitt huvud och det är några saker jag skulle vilja säga. men det kan jag inte. för de får inte komma fram.
men åh, vilken känslostorm det blev, helt plötsligt. på en sekund bara. men jag gjorde rätt. jo, det gjorde jag.

om det nångång
blir så svart
att du undrar om
om nånannan
på riktigt älskade just dig
kanske hör du mig sjunga

sången om dig och mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0