spiderman 3

idag har jag mest bara slappat. 

kollade fotbollen som sög. tyskland spelade uruselt, vilket iofs kanske är bra om nu sverige skulle råka gå vidare imorgon, tveksamt. 

sen gick jag över till mitt andra hem där det vankades film. spindelmannen tre. tycker fortfarande att kirsten dunst är grymt vacker. fast inte lika mycket som förut. får lite obehagskänsla också. men det har ju sina orsaker.

äh, nu krånglar den igen, min lilla burk. hade tänkt lägga upp en bild, men ja, alla vet väl hur spindelmannen ser ut.

nu ska jag sova och drömma mig bort till en mindre regnfylld vardag.

och förresten. är i valet och kvalet om jag ska byta bloggadress. fast jag trivs ju här. hm.. tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0