this is england

helgen har rullat förbi, snabbt som alltid. fredagen innebar god middag och film. lördagen bjöd på fotbolls-vm och senare på eftermiddagen ljuvliga timmar, fram till efter midnatt, i mitt andra hem. under de timmarna hanns det med en rakpermanent, en lyxmiddag utan dess like och en grymt dålig film.
idag har vi ränt till stan fram och tillbaka och efter det blev det hårfärgning. nu är jag svart. toksvart. så snyggt. och så har jag raaaaaaaakt hår. vilket inte förekommer utan plattång. så jag är nöjd. skulle nästan kunna säga att det är som ett hallelujamoment!

till sist gluttades det på 'this is england'...

vet inte. den var väl okej. men ändå väldigt överskattad.

image112

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag tycker den är underbart bra.

2007-09-17 @ 16:57:56
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0