äntligen äntligen!

vilket knas det blev vi morse då.

gick in på macbutiken och skulle kirra mig en dator. jaha.. så gick inte krediten igenom bara för att jag inte har haft anställning i tre månader än. nähä.. sur gick jag tillbaka till jobbet och min fina pirre ringde apple och fixade numret till wasa kredit och till slut efter många om och men så är den snart min. den lär väl komma hem till mig om ca 8-9 dagar. jag är sjukt lyckligt fast samtidigt är det ju inte helt utan ångest man börjar räkna på hur mycket man kommer betala i månaden osv. men skit samma. nu har jag en dator som jag verkligen vill HA + att jag vet att den kommer hålla läänge!

här är min nya bebis!

image135



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0