damn your mood swings

update från i morse.

har haft en grymt bra dag på jobbet. lite trött bara men vi har haft massa massa folk idag och det är ju som alltid kul och dagen går mycket mycket fortare så klart.
och jag råkade hitta mig en tischa som jag (kanske) ska ha på mig ikväll. den är liksom jag så det förslår. 
kanske får jag även med mig m ikväll och det vore ju grymt kul.

annars funderas det mycket över min möjliga allergi mot sårtejp. märkligt hur jag kan bli gul och blå av den där förbenade tejpen. nåja, någon gång ska jag fixa mig en annan tejp som inte ger mig blåmärken!

tänkte försöka slappa lite här framför datorn med tegan & sara innan jag ska fixa mig och dra in till stan för middag och fest!

ha en fin kväll, för det tänker jag ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0