duktiga jag!

oj oj vad jag har varit duktig idag!

har rensat ut alla mina garderober med kläder. ekar lite tomt just nu men det lär väl fyllas på hehe. och det var såå skönt att få iväg allt. iofs hamnade det mesta en trappa ner hos teresa, men jag slipper ha dem hos mig i af haha. resten ska vi ge bort till myrorna. känns verkligen jättebra.

sen åkte jag och mamman iväg till eleonora laura och fixade lite. snällmamman!

och efter det till coop och handlade lite. har haft en fin dag med min söta lilla mamma. 

nu sitter jag och äter brago bokstavkex (fullkorn så klart) och funderar på om jag ska kolla film eller inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad din blogg ser konstig ut.
Ja här har det frossats i dina kläder ska du veta. OJ vad trött jag är nu. Ska man ta sig ett bad?
Puss

2008-04-08 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0