fargo

nu har jag äntligen fått min nya dator! jag är så sjukt nöjd. den är så fin! men man får inte datorn utan lite krångel. igår ringde mobilen och det var cityspeed som ville lämna datorn hemma hos mig (jag hade iofs angett hemadressen som leveransadress) men jag jobbade ju så jag frågade snällt om han kunde dumpa av den i stan i stället.. men det gick ju så klart inte. det var inte hans område. suck! jaha.. så jag fick snällt be min chef om skjuts och det gjorde han som tur var! till slut fick jag då min dator och ingen är gladare än jag.

har haft en riktigt bra dag på jobbet också. mycket folk och det är verkligen hur roligt som helst! efter jobbet gick jag, p och j till tasty och sen hem till dem och kollade fargo. eftersom jag uppenbarligen är helt lost så har jag missat den. men äntligen fick jag se den. och vilket mästerverk. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta vissa gånger. men sjukt bra var den!

nu väntar väl bara sömn och sedan jobb imorgon. efter det ska vi fira lillebror ute i avan. det blir nice!



Kommentarer
Postat av: Lexie

skönt med ny dator :D

2008-04-18 @ 23:03:28
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0