i want to hold your hand

så vad har hänt sen sist då?

inte mycket egentligen...

i lördags jobbade jag ju och sen åkte vi till avan och firade lillebror. riktigt trevligt var det. i söndags kom han hit och vi promenderade till stan och tillbaka. bilder finns på fejjan!

i måndags jobbade jag som vanligt.. 
i tisdags jobbade jag också och det var ju inte som vanligt för jag brukar ju vara ledig på tisdagar men nu blev det måndag istället eftersom jag ska vara ledig på fredag pga att jag ska operera den där förbenade tanden. kommer kosta skjortan men tur jag har snälla föräldrar. och på tal om det. min pappa kom in på jobbet för någon dag sedan och frågade vad jag ska betala för datorn och så förklarade han hur mycket han hatar avbetalningar och sen så ja.. så sa han att han ville betala av den på en gång.. i like! :D

igår var jag och fikade med k och det var som alltid trevligt!

idag har det varit en grymt lugn och seg dag på jobbet... men det är ju lika roligt ändå. har kollat longboardar och jag tror att jag har hittat den jag ska ha. och sen när jag stod och rotade i några kartonger så råååkade jag hitta en jättefin nikitajacka som jag verkligen vill ha, får se om p kan ge mig ett bättre pris än det han gav idag ;)

nu väntar nog sängen och lite tetris!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0