take me anywhere

blev en grymt lyckad kväll igår. den bästa på väldigt länge faktiskt!
först middag hos mini-bossen och hans tjej och sen massa prat och sen drog vi till kafelino. var verkligen på topp och det gjorde ju inte saken sämre att det var massa roligt folk där.

idag mår jag väl som jag förtjänar men det är det ju värt. 
tog mig iväg rätt tidigt idag till jennie, danny och viggo och myste lite med dem innan jag åkte iväg till mor och far för söndagssteken! grymt gott och jag fick även med mig en matlåda till imorgon.

lite bittert är det att just precis exakt nu så spelar tomas andersson wij på kulturens hus här och det känns grymt att jag inte får vara där och uppleva det hela. men men. inte tänka på det så kanske det känns bättre.

nu ska jag försöka få bort mitt illamående med lite cola och pro viva!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej gumman, har tänkt en massa på dig idag.
Kram

2008-04-06 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0