wake up exhausted

idag vaknade jag 45 minuter innan klockan skulle ringa och ja, då var det väl liksom ingen idé att försöka somna om så då fick jag en massa tid att sitta vid datorn innan jobbet. 

har haft några riktigt tunga dagar där jag låtsats att allt är bra, att jag inte bryr mig, men nu känns det mycket bättre. ibland måste man bara bryta ihop för att sedan kunna gå vidare. funkar så för mig åtminstone. i torsdag var det liksom droppen. men som tur var har jag min fina bäst-granne teresa som kom upp och bara höll om mig. det var det jag behövde. och jag behövde få vara ledsen. jag behövde få känna att det var ok. och det var det. 

i förrgår spelade matte en massa tegan & sara på jobbet. har aldrig riktigt fastnat för dem, eller rättare sagt, de har aldrig fastnat hos mig. men till slut gjorde de och jag har fixat hem alla deras skivor nu. och jag älskar det jag hör. ja, jag vet att jag är sen och att alla andra minsann har hört dem förr och haha osv, men skit samma. nu kan jag ta dem till mig och det känns fint. tack matte!

hade inte hunnit vara hemma länge igår förrän min fina teresa knackade på. med sig hade hon ett glas (som rymmer en halv flaska) vin och jag var inte sen att öppna en av mina nyinköpta öl. vi satt och surrade i någon timme och det var så mysigt. jag är så sjukt lyckligt lottad som har så otroligt bra människor runt omkring mig.

idag har jag klädproblem. vad ska jag ha på mig på jobbet, och vad ska jag ha på mig ikväll... det är frågan!








Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2008-04-05 @ 08:39:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: a

bättre sent än aldrig ;)

2008-04-05 @ 09:26:47
Postat av: Kristina

Du är alltid snyggast oavsett vad du har på dig! Skönt med ett litet breakdown och att det känns bättre nu, det är ju sånt som behövs ibland. :)
Kram!

2008-04-05 @ 12:06:07
URL: http://kultingarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0