geezers need excitement

fredagkväll och jag har legat däckad i soffan sedan jag kom hem från jobbet.

har jobbat halva dagen med migrän och det gick väl sådär bra.

vad har hänt sen sist då? jo, jag har jobbat. måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och så imorgon.
jag känner verkligen hur viktiga de där lediga måndagarna är för mig. denna veckan har varit helt störd och visst, det är jättebra med pengar, men för mig är det viktigare att må bra. men men. allt går ju.

imorgon ska vi ut och äta middag med jobbet. det blir nog trevligt. jag har aldrig ätit på båten. dock på bakfickan och det är väl i princip samma mat. men det blir nog trevligt. får väl se om det blir lasse senare på kvällen. jag ska ta ett allvarligt samtal med mig själv om min ekonomi. hade varit väldigt trevligt att se honom igen. faktiskt.

ikväll har jag hittat gamla skivor med the streets och jag blir glad i hjärtat när jag lyssnar. så mycket känslor. i love it!
och jag är nog lite smygförälskad i honom....




och veronica maggio är inte så dålig som jag tyckte förut.




nu ska det bli sova av och förhoppingsvis inga mardrömmar om vänner som gör ont!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, hon är kass!

2008-08-02 @ 19:55:39
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0