home sweet home

så var man hemma igen.
hur ska man nu kunna redogöra för denna fantastiska vecka som även har haft sina downs?

jag får väl ta det dag för dag så blir det lättare...

tisdag: jag anländer till arlanda vid tolv och där möter en pushertshirtbeklädd jens mig. vi promenerar till fridhemsplan och äter lunch på en jättemysig uteservering. känner mig lite splittrad. det var ju så länge sedan jag var i sthlm och alla känslor bara bubblar i mig. vi fortsätter senare mot mcinleys vid västermalmsgallerian och där sluter sedan jens kompis micke(?) upp och senare även thella, stina och christoffer. jag och christoffer drar vidare mot fridays där han bjuder mig på trettioårsmiddag. (självklart tar jag det dyraste hahaha) och senare kommer caroline (christoffers tjej) och jeremy och även renata. vi har en trevlig kväll men jag och christoffer åker hem vid tolv och sover där.





onsdag: möter cissi vid strandvägen och efter lite uppackande så tar vi en lunch på en liten mysig restaurang. gå ner till vattnet och sitter där och surrar lite. mycket trevligt. drar in till fridhemsplan vid två för att möta upp carro och jeremy för lite häng. trodde det bara skulle bli en öl eller två men det slank visst ner några till. challe, linda, hanna, anna och oscar kom också dit och det blev en grymt trevlig dag/kväll!




torsdag: mötte upp pirre i c's showroom och gick sen vidare till mässan på berns. riktigt trevligt men jag var rätt sliten.
inga bilder finns från den dagen... sov hos cajsa i gröndal.

fredag: åkte ut till vällingby och hälsade på sofia. där var också cissi och jennifer. jättemysigt att få kramas med en liten bebis. var så länge sen. på kvällen åkte jag in till stan och träffade christoffer och gänget. var väl kanske inte världens bästa kväll men ja, så kan det bli ibland. fick träffa linda och det var minsann inte något jag hade räknat med. tuffa mi!



lördag: en riktig slackardag. fikade med tuffa mi och sen blev det en lugn och skön hemmakväll med ett litet stopp hos lisen. dålig på att fota även denna dagen. 

söndag: hängde mest hemma hos cajsa och åkte sen på bio på kvällen. världens bästa heath gjorde sitt livs roll. jag är så grymt ledsen över att han inte längre finns.



måndag: åkte in tidigt till stan och lunchade med fina stina. riktigt mysigt. hoppas det var ok trots att jag var lite splittrad. igen. nu är jag hemma igen och det är verkligen med blandade känslor. hade gärna stannat. fast ändå inte. varför ska det alltid vara så?



Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att du är hemma! Fnissade lite över er promenad från Arlanda till Fridhemsplan, hur länge tog det? :D

2008-08-18 @ 22:31:38
URL: http://mejas.nu
Postat av: chukka

haha.. självklart menade jag centralen. men jag bjuder på det ;)

2008-08-19 @ 09:15:24
Postat av: Jenny Josephine

Hej Sabina.



Hann inte fråga om din semester idag, efter träning var mat det enda jag kunde tänka på. Härligt att din lediga vecka blev så mysig. Vi får prata mer nästa gång. Hoppas det löste sig med din telefon idag. Kram så länge och ha en superskön helg:)

2008-08-22 @ 17:22:56
Postat av: chukka

vad roligt att du hittat hit, jenny. har glömt kolla kommentarer på gamla inlägg och såg ditt nu.

vi får ta och ses snart tycker jag. telefonen löser sig nog idag först. men det går bra :) hoppas du hade en fin hel också trots jobb. kram!

2008-08-25 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0