kom änglar

vilken galen kväll det var igår!

jobbade hela dagen till fyra och åkte sedan hem för att vila lite. åkte in till stan med david vid halvsju och plockade upp chefen på vägen. klev ombord på färjan strax innan sju och emma serverade en mycket god aptitretare. vi åt och drack och hade det grymt trevligt till ungefär tio. då ville personalen att vi skulle gå hem eller vidare och vi gjorde det senare.
hamnade på invit och där träffade vi en massa roligt folk. e kom förbi och hon följde med mig på lasse. underbara lasse.
det var magiskt, som alltid med honom. lite sur bara över att jag missade första låtarna. men det är sånt som händer.

idag har jag varit på nolia med mor och far och där krockades vi med bror och hans familj. riktigt trevligt. jag gillar ju mässor och sånt där men ja, min form idag hade väl kunnat vara bättre om man så säger. slocknade i bilen på väg hem och har legat däckad i soffan efter maten.

måste faktiskt erkänna att jag är glad att jag gav 'the office' en chans i af. har sett en cd av 4 nu och ja, det verkar lovande. och ja, jag vet att jag är segast i världen på att titta på serier. men ja, låt mig vara det då.

jag är lite kär i timothy. 



nu blir det dum dummare på datorn innan jag ska sooova!

jag som skulle sova klockan nio idag... phö!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jag har inte heller sett the office :< Är lite efter i serievärlden minst sagt!

Jag hoppas svackan vänder nu när syrran kommer hem :) Ring mig ikväll om du kan! Jag är hemma o degar med Xboxen

2008-08-04 @ 10:03:45
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0