och det blåser genom hallen

det bokstavligen blåser genom hallen här. råkade lämna fönstret i köket och vardagsrummet öppet och det skulle jag nog inte ha gjort för det är svinkallt i hela lägenheten nu. fattar inte vad som hände med sommaren, den liksom bara försvann.
kan bara hoppas det blir lite varmare i helgen då jag ska ha gårdsfest här. annars får vi väl trängas i min lägenhet. 

idag är jag ledig och det känns otroligt skönt.

men idag är jag sprickfärdig. och jag får bita mig i läppen för att inte säga något. 

ska försöka röja upp lite här hemma idag hade jag tänkt och sen kanske ta en promenad. känner att jag behöver det idag.
jag och sillverbullit.



Kommentarer
Postat av: Emma

Varför sprickfärdig? Säg säg säg säg!!!!

2008-08-04 @ 20:48:39
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0