older

tisdag. och jag har haft måndag hela dagen.

har varit helt snurrig och trött idag. vet inte vad det är för fel på mig. huvudvärken går aldrig över och jag skyller på vädret. lågtryck, högtryck och allt vad det kan vara. bah! så less på huvudvärk. kan ha att göra med min syn också men då måste jag bli rik först för att kunna göra en synundersökning. (för jag gissar att det kommer innebära nya glasögon och ny styrka på linserna.)

nåväl. idag har jag beslutsångest. ska jag stanna i sthlm till fredagen eller åka till oslo som det var bestämt från början?
jag tror det blir att stanna i sthlm faktiskt. känns viktigt för mig att göra det där. åka på mässan och umgås med tjejerna och pjotr.

men jag vet att det inte är så poppis hos vissa kanske. känner mig väldigt dum. men ja, jag måste följa känslan. och känslan säger att jag ska stanna i sthlm.

hittade en rätt lustig grej i en kompis bilddagbok. hon hade en bild som visade hur hon kommer att dö. (nu tror ju inte jag på sånt här, men det var lite roligt ändå.) hon kommer att dö av fotosyntesen.

gör såhär: lägg upp den första bilden som kommer upp på google när du söker på dina initialer. den bilden visar hur du kommer dö. jag kommer att dö på detta sätt :




känns verkligen upplyftande att åka till sthlm nu. hahaha.



Kommentarer
Postat av: jennie

Ansvarig for min död kommer att vara antingen justitsiekanslern eller JK Rowling. Jag hoppas på den senare, lite mer spännande...ha ha

2008-08-06 @ 10:11:40
Postat av: chukka

haha... ja, hellre JK rowling... hon är ju i af nästan snygg hahah hon kanske kan trolla bort dig till och med. om du har tur.

2008-08-06 @ 18:34:21
Postat av: saran

vi har samma initialer du och jag.. så nu tänker jag inte googla, för då gäller det liksom inte!

2008-08-06 @ 21:00:08
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Emma

ska du inte till Oslo alls? :O Why! Ring miiiiiiiig!

Btw, jag ska dö av nåt skitskumt IT företag som sysslar med anti-hacking? :>

2008-08-06 @ 21:12:19
URL: http://furrymonster.blogspot.com
Postat av: Sussi

heeej, jag kan tyvärr inte komma på lördag men jag hoppas du får en kanonfest! Kram

2008-08-07 @ 23:02:47
Postat av: Roffe K

Jag vann lätt med min "Clitoria flower RK" i Google sökningen.

2008-08-08 @ 07:40:35
Postat av: chukka

haha roffe, den kommer sluuuuka dig!!

2008-08-08 @ 09:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0