same old thing

avslutar kvällen med en sån där lista....


DAGENS KLÄDSEL:
vitt linne och ett par byxor som inte är mina.
DAGENS FRISYR:
samma som igår.
DAGENS HÄNDELSE:
när jag fick gå hem från jobbet.
DAGENS LÅT:
alla låtar med the streets!
DAGENS VILL HA:
en biljett till kalaset imorgon så jag får se lasse.
DAGENS SJUKA:
lite migrän.
DAGENS PLANER:
ja, sova är väl det enda som finns kvar av denna dagen.
DAGENS DUMMASTE:
mitt huvud.
DAGENS DROG:
socker.
DAGENS ÅTERSEENDE:
ehm... ja, alla kunder kanske?
DAGENS KÖP:
en choklad.
DAGENS GODIS:
en twix och någon äcklig lakritsgrej.
DAGENS HUMÖR:
dåligt.
DAGENS AVSLUTANDE:
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

hmmm the streets...det kan jag inte placera :o Dags för lite nerladdning hör jag!

2008-08-03 @ 12:51:26
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0