separate ways

det är sorgligt allt det här. det är sorgligt att en del inte riktigt kan ta sanningen. för det var det enda jag ville få fram. min sida av saken för den har jag aldrig fått utrymme till. och allting bara blossar upp igen. vi hade ju gått vidare, det hade lagt sig och så händer det här. jag förstår ingenting. visst förstår jag att det inte går att reparera, men jag ville ändå försöka skapa en dialog så att man ändå kunde skiljas på ett värdigt sätt. men det är väl så att 'allt slutar dåligt, annars skulle det aldrig ta slut'.

jag känner mig pissad på. jag känner mig så otroligt pissad på att det är helt sjukt. jag trodde ändå att vi kunde prata med varandra, men tydligen inte. jag är sårad, ledsen men mest förbannad. 

men bortom all ilska så ligger det en otrolig sorg. en sorg över allt som har hänt. saknad. en saknad över en vän som jag aldrig trodde jag skulle behöva vara utan igen. men tyvärr blir det ju inte alltid som man tänkt sig. man får inte göra fel. man får inte göra om, göra rätt. det finns ingen förlåtelse eller förståelse. det är sorgligt. och jag kommer alltid att älska dig och din familj. vad som än händer.

sen går mina tankar till någon jag inte alls borde tänka på. hon den där. vad var det nu jag kallade henne, jo, foxy lady. shit!

har haft en bra dag på jobbet i af. blir så glad när chefen ger mig chansen att välja kläder från nästa vårs kollektion. då känner jag mig stolt. och jag kan bara hoppas att dom säljer. för annars vore det ju väldigt tråkigt. idag fick jag även bestämma hur många av varje, visst kanske inte så jättespeciellt, men för mig var det det och det gjorde mig väldigt glad. tack i, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars snörpan :( Kom ihåg att hursomhelst så

ElSkAaaaR jAaaaGg DiIg!!! PuzZ å KjAmiz



fnizz



2008-08-20 @ 22:33:26
URL: http://furrymonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0