snott från anna igen....

A is for age: 30, fast det kan man knappt tro
B is for booze of choice: öl, alltid öl.
C is for career: hm.. ja, jobbar i butik. den bästa.
D is for your dad's name: hasse.
E is for essential items to bring to a party: ett gott humör och några öl.
F is for favourite song at the moment: older - mattafix.
G is for favourite game: kubb kanske eller något annat sällskapsspel.
H is for home town: luleå.
J is for jam or jelly you like: blåbär och jordgubb. inte ihop dock.
K is for kids: det vill jag gärna ha.
L is for living arrangements: i en jättefin tvåa på black island.
M is for mother's name: ingrid.
N is for name of your crush: a secret one.
O is for overnight hospital stays: en natt på sunderbyn för någon månad sen.
P is for phobias: att kräkas och alla konstiga smådjur som finns överallt på sommaren. heja vintern!
Q is for quotes you like: oj, finns så många.
R is for relationship that lasted the longest: var väl ett och ett halvt år kanske.
S is for sartorial style: min stil är min. men det blir väl en del grejor från jobbet liksom ;)
T is for time you wake up: halv nio om jag inte har sovmorgon. då blir det vanligtvis nio.
U is for underwear: ja, det har jag.
V is for vegetables you love: gurka. alltid gurka.
W is for weekend plans: planen var ju oslo men det blir sthlm för hela slanten i helgen. med allt vad det innebär...
X is for x-rays you've had: räknas tandläkaren? ultraljud på sjukhuset? Y is for yummy food you make: allt med quorn.
Z is for zodiac sign: kräft-lejon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0