sunday girl

länge sen jag uppdaterade nu. har liksom inte haft orken. känner mig lite ordfattig och tom. finns mycket jag skulle kunna skriva om men jag känner att jag inte orkar längre. det finns liksom inget att säga. jag är ledsen, sårad och arg fortfarande men det avtar med tiden. och så känner jag mig stark som vågar säga ifrån äntligen. inget mera bli trampad på. eller jo, det kommer jag säkert att bli, men nu kan jag säga ifrån när jag blir det. känns bra, mycket bra.

veckan har gått fort som vanligt. i måndags var jag på stan med fia och meja och sen har jag mest bara jobbat. onsdagen innebar kalas hos syster då storprinsen fyllde 13. helt galet! kan liksom inte fatta det.

i fredags bjöd jag in mig själv på middag hos emily och roffe. fast det var faktiskt inte menat så från början. hade ärligt talat tänkt köpa med mig mat men dom är ju så gulliga och fixade jättegod mat och sötaste emily hade köpt hem lucky star bara för att jag skulle komma dit. fina! efter middag och lite snack gick vi till bishops där mia, tanya, greta och anna satt. mötte upp katrin på vägen också. hade en riktigt trevlig kväll och jag var på väg hem vid tolv men kom inte hem förrän efter ett. lite segt var det att jobba igår men det gick bra. lördagen spenderades framför teven och masjävlar. gillar den starkt.

idag vankas paltmiddag hos tessa och micke. längtar redan...

nu ska jag försöka ta tag i dagen och frisyren som verkligen skulle behöva fixas med sax, men jag får göra det bästa av det fram till min frisör har repat sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0