trettioårskalas

ja, igår hade jag då min trettioårsfest.

det var helt magiskt! vilka underbara människor jag har i mitt liv. det var bara skratt hela kvällen.
och jag har fått så otroligt fina presenter. helt galet. men det viktigaste är att det blev en lyckad kväll. fint väder och även om det var kallt så härdade de flesta ändå ut till elva-tolvtiden, sen gick vi upp till mig där vi snackade skit och snurrade flaska och massa annat.

till slut blev chukka trött och körde hem de sista sex gästerna.. men det får man, när klockan är över fyra. fick mig en lint på huvudet av söta emily och roffe och slocknade som ett litet barn vid femtiden efter ett mycket trevligt 'lite-svårt-att-höra-dig-samtal'...

vaknade inte utvilad alls vid niotiden och ja, nu är det väl ingen idé att gå och lägga sig när hela lägenheten behöver en storstädning. igen.

men tack alla mina älskade finaste underbaraste vänner för världens roligaste trettioårskalas.

jag vill fylla trettio varje år!





Kommentarer
Postat av: Sussi

så kul att det blev bra, grattis till dig och hoppas du inte haft en allt för jobbig dagen efter... kramar

2008-08-10 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0