nyårslista!

i brist på annan sysselsättning såhär dagen (sena kvällen) innan nyårsafton får jag väl summera året som gått!

1:  gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
det gjorde jag säkert....

2:  höll du några av dina nyårslöften?
det enda löfte jag ger varje år är att aldrig ge några. (jag bryter det väl på sitt vis, varje gång)

3: dog någon du hade starka band till?
nej.

4: vilka länder besökte du?
finland?

5: är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
njä. vill jag väl inte påstå...

6: vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
har nog inget speciellt sådär.

7: vad var din största framgång 2008?
oj, äta jobba sova?

8: största misstaget?
att tro så otroligt gott om folk!

9: har du varit sjuk eller skadat dig?
räknas en natt på sunderby sjukhus för magkramp?

10: bästa köpet?
min dator!

11: vad spenderade du mest pengar på?
hyra, räkningar och kläder kommer inte långt därefter.

12: gjorde någonting dig riktigt glad?
allt och alla som fick mig att må bra.

13: vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
så många att jag inte ens orkar räkna upp dem.

14: var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare.

15: vad önskar du att du gjort mer?
åkt ner till sthlm fler gånger än en.

16: hur tillbringade du julen?

hemma med familjen.

17: blev du kär i år?

nej, inte det minsta.

18: hur många förhållanden?
none.

19: favoritprogram på tv?
följer inget på tv men ser grey's, californication, dexter och lost.

20: bästa boken du läste i år?
kommer inte ihåg någon.

21: största musikaliska upptäckten?
trots att jag egentligen inte vill erkänna det, men reggae! (måste blivit hjärntvättad på jobbet)

22: något du önskade dig och fick?
javisst!

23: vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag fyllde jämnt och hade lägenheten full hela långa dagen.

24: finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
det finns det väl alltid, tyvärr. men i det stora hela är jag ändå rätt nöjd!

25: hur skulle du beskriva din stil år 2008?
som min.

26: vad fick dig att må bra?
mina fantastiska vänner, teresa (utan dig hade jag gått sönder),familjen, syskonbarnen (fast dom är ju också familj), mitt jobb, alla nya fina bekantskaper.

27: vem saknade du?
ingen nämnd ingen glömd.

28: de bästa nya människorna du träffade?
emma, kattis, maria och säkert en massa fler.

29: årets sötaste?
måste vara hon den där.

30: årets hetaste?
ingen.

31: årets största kärlek?
livet.

32: årets besvikelse?
igen, att jag litade blint på folk.

33: årets bästa?
mitt jobb.

34: årets snällaste?
mami och papi (som alltid)

såja, det var mitt år!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0