på en torsdag!?

usch vad jag är dååålig på att blogga. jag tror jag ska lägga ner det här med bloggandet. fast å andra sidan är det rätt skönt att skriva av sig emellanåt. inte nu för att det händer så jätteofta men ändå. 

vad har hänt sen sist då? njaa.. inte mycket. men jag har hunnit med att vara barnvakt åt lilla axel, äta mitt första julbord och gå på glöggmys! det är bra jobbat på en och samma helg. just nu ser jag bara fram emot julafton för då är ja ledig. jag kommer jobba nu varje dag fram till jul, förutom måndag. pust! känns sådär halvkul men det ger ju lite extra på kontot i af.

ska försöka få i mig någon slags middag nu. mår bara illa.

blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0