aaattjo!

jag är så otroligt less på att vara sjuk hela tiden. aldrig får man vara frisk och glad. är det inte migrän så är det flunsan. suck. var på födelsedagsmiddag igår och kände att det inte riktigt stod rätt till med mig. tänkte att jag bara får sova bort det, men när klockan ringde vid sju tog jag mig inte ens upp ur sängen. bara ringa och säga 'hej, jag är risig idag'. otroligt tråkigt med tanke på att det ju är mina sista två dagar på jc. jag får väl gå dit och hälsa på istället, någon annan dag.

ser i af fram emot lördag väldigt mycket. jag kan bara hoppas att jag är frisk och kry tills dess.

fick lite panik i eftermiddags då jag såg att hostmedicinen nästan var slut. ringde sötmoster som fixade så att hennes karl kom hit med dunderhostmedicinen. nu får jag sova inatt. tack för det!

tror det är dags att sova lite nu snart så jag blir frisk någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0