hjärnsläpp

oj vad det var svårt att hitta på en rubrik idag då.

har haft en bra helg. fredagen spenderades först på jobban och sen på after work på magma och ja, det var väl inte direkt meningen, men kvällen slutade på cléo. jag som sagt att jag inte kommer sätta min fot där (annat än under hot typ),  men det var faktiskt trevligt. hade nog rätt sällskap skulle jag tro :)

igår åkte jag hem till mamman och pappan och här tänkte jag stanna några dagar. igårkväll hängde jag med jennie, danny och viggo.. kollade film och vräkte chips. idag hade jag tänkt att jag skulle kolla reprisen av let's dance och sen kanske passa på att umgås med mamman och pappan.

kanske även ska berätta att jag fått det. ja, jobbet alltså. börjar mest troligt i månadsskiftet (om nu alla papper är inskickade och klara tills dess) och det ska bli så sjukt roligt. självklart kommer jag sakna tjejerna på jc men vi jobbar ju fortfarande i samma stad och det här innebär ju dessutom att vi i framtiden kan luncha ihop, det kan vi ju knappt nu.

nä, dags för lite tv nu och kanske något gott.


Kommentarer
Postat av: Fia & Meja

Grattishurra!

2008-02-24 @ 14:46:57
URL: http://mejas.nu
Postat av: Kristina

Wow! Grattis!

2008-02-24 @ 20:47:18
URL: http://nyttkramkalas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0