jag har tråkigt

Namn: chukka
Vad drack du senast: nån jordgubb/limedricka gjord med sodastream.
Vad gjorde du igår kväll: kollade på film hos jennie och danny.
Hur många hamstrar har du haft: ingen.
Kan du gå ner i spagat: hahaha, typ inte.
Vad ska du göra i kväll: klockan är sent och jag ska strax sova.
Vad ska du göra i morgon: jobba och sen åka tillbaka till mina föräldrar.
Senaste inköp: en tröja på jc.
Senaste film: illusionisten, igår.
Vad har du i ditt fönster: blommor och lampor och grejor.
Tycker du om att cykla: absolut. speciellt på min fina paul frank-cykel.
Vem sov du över hos senast: mamman och pappan.
Vem sov över hos dig senast: hmmm.. kanske moa för hundra år sen.
Vem pussade du på senast: sötmeja.
Vad ska du göra nu: sitta här en stund och sen sooova.
Vad ska du göra sen: sova, sa jag inte det?
Vem träffade du sist: fia, per, albin, meja och pers mamma.
Vem skulle du vilja träffa nu: hmm.. mamma och pappa kanske?
Sjunger du i duschen: näe.
Vem ringde dig senast: lisa.
Vem ringde du senast: lisa.
Hur länge sov du inatt: tio timmar kanske.
Vad gjorde du för tre timmar sen: umgicks med fia och dom.
Vad skulle du vilja göra nu: resa bort.
Vän du kan prata om allt med: finns några få.
Person du kan lita på till 100%: några få där också.
Har du badat i år?: nej.
Tidsfördriv?: blogga, surfa, kolla tv.
Vad heter du just nu på msn: chukka.
Hur många syskon: två.
Kär i någon just nu?: nej, skulle jag väl inte vilja påstå direkt.
Känner du någon som heter likadant som dig?: jo.
Morgontrött?: fruktansvärt.
När är du född?: augusti 1978.
Var bor du?: blackisland.
Nuvarande hårfärg?: svart och brunt.
Riktiga hårfärg?: svart.
Ögonfärg?: bruna.
Vad läser du för bok nu?: peter robinson men jag kommer inte ihåg vad den heter.
Humör just nu?: trött och less.
Vad har du för parfym idag?: ingen idag, men annars dkny be delicious green apple.
Vill du ha barn?: ja, gärna.
Hur stort är ditt rum?: ca 63 kvm.
Har du tv/dator i ditt rum?: ja, två.
Piercingar?: inte nu längre.
Tatuering?: jorå, fyra stycken.
Hur många converse allstarskor äger du?: tre eller fyra.
Brukar du vara osminkad i skolan?: eftersom jag inte går i skolan kan jag säga att jag aldrig går osminkad till jobbet.
Skostorlek: oftast 38.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0