saturday night naive

har haft en grymt skön dag!

vaknade alldeles för sent men fick mig ändå iväg in till stan för att senare ta mig ut till gammelstad.
där hängde jag med jennie, viggo och danny och mamma karin också. blev bjuden på grymt god middag och massa skratt. det är så skönt att hänga med dem. trivs verkligen där. och lite smått börjar det gå in i min hjärna, att de faktiskt bor här nu. blev lite verkligare då de fått sin egen lägenhet.

såg den där otroligt dåliga schlagern och sen åkte jag hem till mina föräldrar för att fortsätta kvällen med grabben i graven bredvid. den är så söt. kommer ihåg att jag såg den när jag bodde i sthlm. den betydde så mycket för mig då eftersom den är inspelad här. hade nog en massa massa hemlängtan. och söt är den ju.

nu tror jag det är dags för lite sömn här. imorgon väntar vernissage på norrbottens museum och det ska verkligen bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0