sick-o

så blev man sjuk igen. suck!

när jag för första gången på länge faktiskt längtar till jobbet så ska man naturligtvis gå och bli krasslig.
hjärtat slår och febern går upp och ner. känner mig håglös och orkeslös. men jag vill inte vara hemma!

tog mig i af upp i morse och åkte in till jobbet för att verkligen känna efter hur jag mådde. vid tolvsnåret gick det helt enkelt inte längre. det snurrade i skallen och jag orkade knappt le åt kunderna som skulle expedieras.

nu har jag i af världens bästaste mamma här och det känns skönt. funderar på om jag ska åka med henne hem till dem eller stanna här och titta på perfect stranger, la ink x2, L word x2, sweeney todd och factory girl. jag tror jag väljer det senare alternativet.

imorgon fyller mamman år så då blir det fira av!

(ps. jag tror att jag faktiskt hade stannat och sagt hej på riktigt om du inte sett så upptagen ut! ds.)

Kommentarer
Postat av: pat

krya på dej!!

2008-02-05 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0