slungande ribban,

grina snubblande, eller varför inte signalen rubbad?
ja, detta och mycket mer hittade jag på en jätterolig anagramsida, tipsad av självaste martina haag. jag är fast. kommer sitta här hela kvällen, som hon varnade oss läsare för. shit! oh well. börjar inte förrän klockan ett imorgon så jag får det.

idag har jag jobbat med mina små söta igen. alltid lika roligt att vara där även om jag är grymt trött och slut i skallen när jag kommer därifrån. sen saknar jag mina peoples på jc också så klart. har ju inte varit där på en vecka snart eftersom jag blev sjuk. hemska tider!

i lördags var det ju titanic på tv. missade mer än halva filmen så jag såg bara slutet och därför var jag tvungen att köpa den idag när jag ramlade över den på ica. den är sååå fin. i love it. fortfarande. tror jag såg den tre gånger på bio med olika killar som ville hålla mig i handen haha. märkligt hur livet kan förändras.
men det jag ville säga var att jag tror att jag någonstans ändå (trots att det ju är rätt mycket fiction, åtminstone för mig), önskar att det vore lite så ibland. att man blev tagen med storm av någon människa som verkligen älskar en.
ja, jag vet, jag blev lite sentimental nu. men låt mig då få vara det en stund. det kanske är bra för mig, vem vet!? haha.

annars myser jag på här hemma hos mamman och pappan och det serveras mat och jag och mamma har tittat på outsiders och idol. måste spendera mer tid med mina föräldrar känner jag. andra kanske känner att jag är här på tok för mycket. men, who cares?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hahaha jag fick Finkeln Raserat och tusen andra namn=)

2008-02-12 @ 20:01:17
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0