so lucky!

vilken dag!

sprang ner till lagret för att fixa lite grejor och smet samtidigt in till personalrummet för att kolla mobilen. jag hade ett missat samtal, men jag kände inte igen numret. tog hissen upp och letade reda på numret som innehas av luleås bästa skobutik. ringde upp men först var det ingen som svarade och när jag ringde för sjuttonde gången var det upptaget. suck. fick till slut tag på h som berättade att hon kanske vill ha mig på halvtid och att killarna på våningen ovanför, den andra halvan. chockad! hur ofta händer det  liksom, att någon bara ringer och erbjuder en jobb?! oh my god! imorgon ska jag i af träffa i där och det ska bli spännande! jag hoppas mina vänner håller tummarna. 

nu väntar film, charlie wilson's war och sen sova.

pratade med en god vän igår och insåg en hel del saker.

 i'm free.





Kommentarer
Postat av: pat

kanon, tummarna hålls!! =))

2008-02-19 @ 17:06:41
Postat av: Sussi

så härligt! hur har d gått?

2008-02-20 @ 19:07:23
Postat av: Em

Men hur gick det då? Längtar efter dig ganska mycket... ska vi inte umgås snart?

2008-02-21 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0