sunny sunday

nu var det en stund sedan jag bloggade igen. mina datorer här hemma är inte direkt sammarbetsvilliga och då blir jag less och så blir det ingenting av det hela istället. men jag har dessutom varit borta i helgen. åkte iväg till skellefteå efter jobbet i fredags. fick lifta ner med jannice och jag som älskar roadtrips, njöt hela vägen. väl framme vankades det god middag och senare även gofika och mammas underbara tårta. ja, brors fru fyllde 40 igår så det var liksom anledningen till att jag åkte ner. igår myste vi på mest hela dagen och på kvällen kom även syster med familj och vi tittade på melodifestivalen tillsammans. länge sedan vi umgicks sådär allihopa. det var nice. kom hem sent i gårkväll och idag har jag promenerat i ca en och en halv timme med fia. det blev mycket prat och solen värmde förvånansvärt mycket. så nu ska jag försöka promenera lite varje dag sådär efter jobbet, efter middagen. behöver verkligen komma igång nu!

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det som hände i fredags. 

men.. nu vet jag åtminstone hur jag ska förhålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0