t.g.i.f.

ja, verkligen thank god it's friday! den här veckan har varit låååång! väldigt rolig förstås men lång! jag trivs som fisken i vattnet på mitt nya 'jobb'. min 'chef' är duktig på att påpeka att jag 'är deras nya praktikant'. känns sådär kul! men men. det är ju å andra sidan sanning. jag känner mig verkligen som en i gänget och det mina vänner, är något som jag uppskattar väldigt mycket.

idag kom det in världens snyggaste levi's jeans. det var verkligen chukka-jeans. provade dem precis innan stängning och hade de inte kostat 1200 (fast det blir bara 840 eftersom jag har personalrabatt) så hade jag köpt dem på studs och burit dem imorgon på make out! men det blev bara två nya tishor idag. nöjd är jag. ska bara kolla imorgon om de passar till mina nya jeans som jag köpte förra veckan. kan erkänna att klädkontot blir väldigt hårt drabbat av att spendera dagarna i en klädaffär!

idag är det ju som bekant fredag och den spenderar jag med mor, far, lillprinsen och prinsessan. let's dance och nyrullade chokladbollar. mums!

imorgon blir det stan och sen hem och städa för eventuell minifest hemma hos mig.

tjing på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tuffa

Ujuj, vännen, låter livsfarligt det där. Visst klippte du dina kort häromåret?! Och ja...jag har gjort det igen...blivit med ny blogg, så att säga. Men avslöja mig inte om du får för dig att kommentera!

2008-02-05 @ 08:39:28
URL: http://www.metrobloggen.se/upptaget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0