2008

nu var det länge sedan jag bloggade igen. måste få igång det här med att göra det varje dag. måste få en rutin på det. men när man inte har något att skriva, vad gör det då för nytta?

tessa gav mig en utmaning och jag måste avböja. finner ingen lust eller ork. kanske beror det på min förkylning, kanske beror det på att människor aldrig slutar att förvåna mig. det som sägs är inte alltid sant och det gör ont. även om jag borde veta vid det här laget. det som sägs när folk är onyktra spelar sällan någon roll i nyktert tillstånd. och jag tror jag har förlorat en vän, en vän som jag kommer sakna. någon som betyder så otroligt mycket. men vad gör man, när hjärtat sprängs av sorg? då kan man inte stanna kvar. det funkar liksom inte så. dina ord ekar i huvudet. och jag trodde verkligen att du menade vad du sa..

julen har i af varit helt fantastisk. förutom att halv familjen fick magsjuka så var den sådär fin och bra som den ska vara. vi firade julafton med syster och hennes familj inkl. hennes svärföräldrar. på juldagen kom bror med familj och det var jättemysigt. dagarna efter jul spenderade jag hos mor och far. grymt lugnt och skönt. hängde med grabbarna så ofta jag kunde och orkade. blev mycket nhl 08 och guitar hero III. och massa massa mys med barnen och mycket fotande med min nya kamera. jag är såå nöjd!

nyårsafton var jättebra. vi var 15 vuxna och 6 barn hos lisa och tomas. otroligt god mat och alla var glada och det var jättebra stämning. en nyårsafton att minnas. sen att det blev lite knas där vid fyratiden, det tänker jag inte lägga någon större vikt vid. det viktiga var det som hände innan.

och nu är det ett nytt år. jag tänker inte säga ' det här är mitt år', 'det här året ska bli bra', osv. för det blir ändå inte som man tänkt sig. kalla mig bitter, kalla mig för vad som helst, men jag tänker ta en dag i taget och sen får vi se hur det blir.

men tiden läker alla sår, visst?


Kommentarer
Postat av: saran

lite bitterhet är klädsamt, det har jag alltid tyckt :)

2008-01-07 @ 21:15:34
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0