a fiction friday

så var det redan fredag. den här veckan har gått grymt fort måste jag säga. har hunnit med en massa och idag väntar möte på ams och sen ska jag träffa chefen på det där stället jag hängt på sedan jag var liten. vågar inte hoppas, men det lät ändå rätt positivt.

vaknade alldeles för tidigt idag men det gör inte så mycket. jag känner mig glad och lite pirrig i magen.
i helgen smäller det. vet inte om det blir lördag eller söndag, men jag längtar. och shit, vad bra det kommer bli. hih.

här är mitt nya soundtrack! äntligen hittade jag den...



Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh vilket ställe kan det vara då? :) Hoppas allt gick kanon!
Kram

2008-01-11 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0