call on me

ännu en måndag. en härlig måndag. trodde ju att jag skulle jobba i g-stad idag... men jag hade kollat fel så det blev en slackardag med min sweet neighbour. grey's och pasta med scampiochsaffranssås. det var mumma det!


är lite nervös inför imorgon men det är väl som sig bör. pirr i magen och en längtan. äntligen, äntligen, äntligen!
känns som att det är min tur nu. nu är det min tur att vara glad! och det känns ju så otroligt skönt att personalen ser fram emot det också. det finns bara en sak som får mig att bli lite kallsvettig och konstig. men jag får väl ta det den dagen det kommer.


Kommentarer
Postat av: Tuffa

hej snurra mi! nu blir jag snurrig här. vadå röntgen? men det kan vi ju ta i luren nån kväll. tänkte bara berätta att jag har börjat blogga annorstädes nu. varför vet jag egentligen inte. haha. det blir bara så ibland.

hoppas det blir bra för dig imorgon!

2008-01-21 @ 17:59:47
URL: http://pirkkoperkele.bloggagratis.se/
Postat av: sussi

lycka till i morgon ,ska tänka på dig
Kram!

2008-01-22 @ 00:44:45
Postat av: Teresa

Jag ska komma in och vara besvärlig! MOHAHAHAHAAAA

2008-01-22 @ 09:38:37
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0