come back to me or i will go insane

vilken dag

söt-p hämtade upp mig och följde med mig till sjukhuset. tack! det var väldigt mycket uppskattat!
vet inte vad det är med mig men jag har någon slags fobi för sjukhus trots att jag inte ens visste om det själv.
åkte till stan efter röntgen och fikade på TA. det är ju mysigaste cafét efter string i sthlm.

haft en konstig eftermiddag idag. men det känns lite bättre nu när jag fått vara lite själv och pratat med fin-moa i umeå. saknar henne så otroligt mycket. vill verkligen ha pengar nu så jag kan åka ner och hälsa på. var så länge sen jag var i umeå.

ikväll ska jag titta på carolina gynning och det ska bli så roligt. har sett fram emot det sedan de visade reklam om det. nice, i like.

och elin snurrar på. den är grym.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0