d.a.n.c.e

om man inte sett la vie en rose så borde man se den! den är grym!

idag känner jag mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv.

upp klockan sju och iväg på traditionsfrukost med tjejerna på comfort hotel. mys!
sen promenerade vi iväg till handels och fick det där skrövliga pappret påskrivet. skönt att ha det gjort. träffade min handledare på arbetsförnedringen, (börjar den 22:a) och sen lunch med tjejerna.

h ville promenera med mig hem till svartöstan men vi hann inte så långt för vid malmuddsviadukten ringde a och ville bjuda på kaffe, så det var bara att vända och promenera hem till henne. blev ju en liten sväng i af. hos a bjöds det på te och kakor. fick skjuts hem av a som är så snäll! fick mig även lite ny musik som jag är mycket tacksam för.

nu sitter jag och väntar på att idrottsgalan ska börja. en skön dag som avslutas med lite gala. kan det bli bättre!?

imorgon väntar röntgen och jag är inte så där jättepepp faktiskt!

min arm värker lite mindre idag, för den som bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Sussi

arm? Vad har hänt? jag trodde du hade ont i huvudet efter nyfrissan (snyggfrissan).

Kram på dig och du...var ska du jobba nu då? Kan vi inte ses innan du börjar?

2008-01-14 @ 23:07:18
Postat av: Teresa

Hur gick röntgen? Jag är hungrig! Kram

2008-01-15 @ 17:14:21
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0