j-store

oh my god så trött jag är!

har nu jobbat två dagar på jc och det är så sjukt roligt. alla är så trevliga och söta mot mig.
igår var jag helt spattig och det tog ända fram till efter lunch att slappna av lite. (kan hända att bristen på snus hade en stor inverkan där) fick redan igår börja knappra på kassan och det om något var nervöst. det är ändå andra människors pengar man hanterar. gulp! jag tror aldrig att mina fötter har värkt så mycket som de gör nu. helt galet är det. ska fixa inlägg till skorna imorgon på lunchen. min fotvärk innebär även att det inte blir träning förrän på söndag. inpuls, here we come! ska bli så otroligt roligt att äntligen komma igång nu. råkade snoka i någon annans blogg och tydligen är det inte bara vi som ska träna där, men bara för att man tränar på samma ställe behöver det ju inte innebära att man ses. hopefully not. pallar inte det nu.

idag köpte jag äntligen dkny's be delicious, den gröna. 45 kr för en parfym, det är bra skit det! tack bror för presentkortet!

och shit vilken chock! han finns inte. helt galet. min riddare. min favvofejkbög. märligt.

image124

nu är klockan alldeles för mycket igen. tänk vad lite man hinner när man kommer hem vid sju varje dag. suck. bara äta och sen sova typ. men det blir väl bättre när man väl kommer in i det.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Den ääär ju inte skitig. Den luktade bara instängt! :P
Idag är det ju värsta snöstormen. Gött o va ledig. Ska ligga i soffan hela dan!

2008-01-24 @ 08:02:28
URL: http://queenofsurface.blogspot.com
Postat av: susanne

Hur går det för dig?

2008-01-29 @ 09:37:57
Postat av: susanne

kul stt d går bra! Var på väg in idag men fasen så det blåser... Komme in till veckan så då kommer jag och tittar till dig ;)

Hörru jag som just vant mig vid dina dagliga inlägg och så börjar du praktik och blir trött och allt sånt...suck ;)

Kram på dig å hoppas du får en skön helg!

2008-02-01 @ 09:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0