non, je ne regrette rien

idag försöker jag röja upp lite här hemma. väntar finbesök av jennie, danny och viggo.
lyssnar sönder bra-låten och det skär i hjärtat varje gång hon skorrar på r:en.


och nu vill så klart inte youtube samarbeta med mig så jag får göra en sån här länk istället för visa klippet i rutan.
http://www.youtube.com/watch?v=CqTLqRFKjAU


nä, bara att fortsätta med tråkigheterna då (tvätta, städa, diska)


nu är klockan snart ett och gänget borde vara här vilken minut som helst. har hunnit plocka, städa, tvätta och titta klart på stardust. en underbart söt film. lite surt bara att ljudet är så kasst på min dator.


Kommentarer
Postat av: Sussi

hej du vackra! boka in 15 mars nu! DÅ ska vi ses iaf?! Hoppas :)
kram

2008-01-16 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0