ojdå

hoppsan så det kan gå. blev visst utgång ändå. åkte iväg till jennie och danny och efter några timmar så blev jag ändå sugen. åkte in till olivers och bakfickan vid tio och där blev jag kvar till klockan tre.
och roligt hade vi. så roligt har jag inte haft på mycket länge.
galet hur mycket folk det blev där på slutet. jag träffade gamla gymnasiemänniskor och förvånades över att jag inte fick ångest ens då. det om något brukar vara det värsta. men vi hade bara roligt. bästa människorna. och söt-p som fixade dricka till alla. måtte han inte ha ångest idag.

vid halvtvå är det dags för barnkalas. bara hälla i sig massa fanta och se glad ut.


Kommentarer
Postat av: Roffe

Hmmmm. Det var gott, både sällskapet och allt man skyfflade i sig.

2008-01-20 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0