ruby tuesday

inatt har jag sovit som en kratta pga alla dessa drömmar. fast någonstans känns det ändå inte som att det gör så jättemycket. det är rätt roligt att drömma. och minnas. så länge det inte är mardrömmar förstås. och så är jag ju ledig idag också. ska nog åka ut till storheden snart och shoppa lite presenter.

mina ögon för blöta
för att göra epilogen rättvis
jag orkar inga flera ord
inga krafter för en vacker utgång
jag lämnar inget dukat bord

men innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än

Kommentarer
Postat av: Sussi

Roligt att läsa från dig igen. Hoppas du får sköna drömmar och att allt ordnar sig. Kram!

2008-01-08 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0