sweet sunday

att blogga föll helt och fullt bort från mina tankar igår..


klev upp vid tio och vid tolv bar det av mot stan. lite pirr hade jag i magen. men jag visste ju inte om det skulle ske igår eller idag. det hände igår. jag satt i ca fyra timmar och resultatet är fantastiskt. jag är så sjukt nöjd!

lisa (och jag lite också) gjorde sushi och det är ju så mycket godare när man gör det hemma själv. mumma!

vi kollade film, ciao bella, en otrolig söt film. sen blev det sova.

och nu värker det så jag håller på att gå sönder, men det är bara att stå ut. om några dagar lär ju svullnaden gå ner och jag kommer se okej ut.


lite senare, när klockan hunnit bli 17:00 är jag så öm och trött att jag egentligen bara vill lägga mig under täcket och glömma den här smärtan.

tydligen är det inte bara min favoritlåt. men det är ju kanske inte så konstigt.

avskyr verkligen söndagar ibland. för på söndagar tänker jag. och när jag tänker så saknar jag. om man ändå bara kunde säga 'hej'.

men jag har haft en fin dag med min bästaste vän. och i mitt kylskåp ligger det två semlor och väntar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0